Departure

Beste lezer,

het is zover. Vandaag vertrek ik dan eindelijk naar Australië. Om half 4 ga ik richting mijn eerste stage adres in Melbourne. Op het moment vind ik het nog niet zo heel spannend maar misschien komt dat nog. 

De laatste week heb ik in ieder geval een hele leuke week achter de rug met een paar mooie (soms ietwat uit de hand gelopen) feestjes en een lieve verassing. Je beseft dan toch even extra hoeveel leuke mensen je in die jaren om je heen hebt ‘verzameld’. 

Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en het succes wensen. Ik hoop dat jullie het net zo leuk gaan vinden om mijn blog te lezen als dat ik het vind om het te schrijven. 

Lijkt het je leuk om een keer te Skypen of te mailen dan kun je me toevoegen: melissamensen_1@hotmail.com. Je kunt me ook volgen via Instagram of Facebook. 😊

Love,

Melissa

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

